Jag hade rätt, visst hade jag, visst hade jag

2 dagar med min underbara Emma. Min alldeles fiinaste bästa vän♥ Var på genarpsdagarna för 3 år i rad (stolt)! Dessutom såg man Sara med sin ny skaffade pojkvän André! Så mysiga de var!

Satt och pratade sent med både Sara och André och sen var det bara att pallra sig in och snacka lite till och dagen efter så mysade och snackade vi igen ;)

Jag och Emma med honungssaker och en galen Sara!


Sara och Jag, hon gungade mig eller vad man säger och André!

Här hoppar jag av och Sara är på väg!

Gungbräda! Livsfarliga saker!

Emma och Sara, inte vet jag vad de gör xD♥


Vi hamnade på ett fält. Jag och Emma var galna så vi sprang rätt ut och när vi vände oss om stod André och Sara och kysstes. AWWWWW!♥ Fick tyvärr inte lägga upp bilderna vi tog då...hehe.



Sen kom kvällen...♥



En mysig mysig helg tillsammans med underbara vänner♥
Dessutom tillhör alla dessa bilderna till fiina Emma!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahhaa!! Roligt att du berättar ändå liksom :P XD



Men det blev en underbar kväll! Speciellt det sena nattsnacket! <3

2011-08-29 @ 20:59:34
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, såg rubriken nu.. Jaaaa, du hade rätt :P

2011-08-29 @ 21:02:28
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Snacka om bra jobbat, 3 år i RAD!! :D Det kan nu officiellt räknas som en tradition!! ;D<3<3

Toppen helg med underbara bästaste du!<3

2011-08-30 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0