Tomorrow won't show up

Idag har jag shoppat shoppat och shoppat! Eller kanske inte så mycket men mycket! 6 plagg och en adidas väska, hihi Olivia är glad! ;D och sen kom mamma hem med ett par skor också!!
Jag tror att jag lägger upp bilder på allt imorron ;)

Förresten idag gick jag upp klockan 9! Helt sjukt, har inte gått upp så tidigt sen Nyhem och då tvingade någon upp mig! Idag satt jag alarm och pallrade mig upp.
Så nu klockan 22:15 är jag helt död och vill bara lägga mig ner och sova... Ja, jag börjar gå tillbaka till gamla vanor. Fast jag vill inte gå tillbaka till gamla vanor!

Bara för att jag inte har någon annan bild så får ni en på mig för jag tycker inte om inlägg utan bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0