Jag ser dig i alla människor

Idag är det tisdag. Tisdag tisdag. Tisdagar är en sån mellandag. Varje tisdag. Fast denna var bra. Jag träffade min emma. Vi pratade mest, dansade lite och skrattade massor!
Igår så träffade jag också emma fast då var vi på nova och försökte köpa julklappar.. Ja, det gick väl sådär men vi hade roligt! :)

Sen i söndags så träffade jag maja och på bussen till stan stötte vi på joaquim så snart satt vi på espresso house med honom och sen anslöt sig även joar och kalle.
Sen så kom även en kille som heter Max, han var schysst och pratade jättelikt en kille i vår klass! Vi hade i alla fall jättekul, och var lite galna. Tills jag och maja var tvunga att dra.

Ja, så har min tre dagar sett ut.
Förresten vet ni vad jag har lyckats med? Jag har slarvat bort min kameras minneskort... Jag är sååå duktig...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0