När allt blir som man önskar att det var

Denna veckan har vi haft temavecka i skolan och i nian så gör man en Cabarè. Så det har jag hållt på med hela veckan och det har varit så roligt. Alla niorna har kommit närmre varandra och vi har haft roligt tillsammans vilka man än har varit med. Egentligen ska man ha Cabaren i slutet av nian på vårterminen och inte på höstterminen. Men jag är glad att vi har haft den nu för att nu har vi en hel termin kvar tillsammans när vi har bättre sammanhållning! :)

Alex i min klass som gjorde ett jättegalet matprogram som heter Regular Ordinary Alex Meal Time!

HAHA, älskar denna bilden! På torsdagen innan vi skulle ha genrepet så kände inte jag och ida riktigt för att göra det och vi pallade inte livet så vi blev JÄTTEFLUMMIGA och skrattade och var galna HAHAH! Älskar dig idaa!♥

Kommentarer
Postat av: din idis

hahahahaha!!!! Vilken dubbelhaka!!!!!!

du får en komentar här, om alla inlägg du lagt upp på sista tiden, istället för att jag ska sitta och komentera alla.

- du är söt, fin och underbar. Bara gråt ut allt inom dig. Det är fint. Det gör dig stark.

- tack för alla dagar på sistonde! De har varit underbart och fint.

-tack för du är du, och för att du är vid min sida.

jag älskar dig och kommer alltid att göra det. MIN FINA OLIVIA .

puss op dej älskade du <33333

2011-12-19 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0