Trysil 2011

Jag är tillbaka i Sverige. Efter en vecka på ett ställe så underbart att det gör ont i magen så fort jag tänker tillbaka på det <3
Nya underbara människor, Guds otroliga närvaro, tidiga morgonar, skidor, pjäxor, bastu, fall på skidor, svarta backar(:O inte meningen), fall utan skidor, och hundra mer saker! En av de bästa veckorna i hela mitt liv! Så nu måste jag tillbaka! MÅSTE MÅSTE!

Annika och Jag!

Annika och Milla!

Jag och Ellen!

Benjamin! 

Benjamin!Och det var bara 2 av alla 5 Benjaminar :P

Massa broar och tunnlar fanns det i Norge! Har sett typ massa bågbroar :P

Johannes :P

My på fel håll!

Annika och Jag!

Igen ;)

Vår fiiina busss! <3

Emilia!

Fler blider kanske kommer senare :P<3

Tack alla underbara människor för en underbar vecka! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0