Allting som består

Idag hade jag en underbart mysig dag med två underbara vänner♥
Fett glad blev jag av att träffa Maja eftersom jag inte sett henne sen jag åkte till Nyhem vilket var evigheter sen! Och såklart är det alltid lika roligt att träffa min Ida♥

Vi hade en mysig dag med först träffade jag maja och vi drack monster sen kom Ida med cola och jordgubbar, sen köpte vi pizza, sen gick vi och köpte choklad eller Maja köpte (asså vi är stamkunder på handlarn!). Sen satt vi med en gitarr och sjöng och spelade i kvällssolen sen gjorde vi mat hos Maja och pratade om konstiga saker. Sen hamnade vi på skoltaket(sen vågade jag knappt hoppa ner) och sen hamnade vi på Alfa Laval(asså det är sjukt roligt att skrika och höra sitt eko tillbaka!! :D) 
Oj, jag har inte skrivit såhär mycket text på typ evigheter, hehe. Hoppas ni stod ut ;)

Men på lördag åker Maja och Ida iväg igen(till östholmen, Majas stuga :)) och eftersom jag åker imorron(till Gullbrannafestivalen!) så kommer vi inte träffas på lääänge igen och kommer sakna er igen... INTE OKEJ♥

Bilder från taket!



Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: taack :) åhhh det är då vi är på öland :(

2011-07-07 @ 09:31:46
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, jag har nog aldrig sett dig skriva så många "sen" i ett stycke :P

2011-07-09 @ 23:59:34
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0