Love will be your hope

Nyhem, underbara Nyhem. Detta är mina bilder, jag var inte speciellt duktig på att fota så när jag har fått bilder från Sara och Emma kanske det kommer upp några mer♥ Fotade bara till söndagen på ungsdomshelgen, hehe♥
Några av mina favoritbilder♥ Vi kommer inte alltid se så vackra ut bara så ni vet :P

Första morgonen, alltså lördag:




Sen blev det mer dag och vi gick ner til sjön:


Vårt fiina tält!


Stövlarna som jag gick i hela veckan! :D

Stråken som sjön heter!

Mina absoluta favoritbilder♥

Jag har typ hundra andra bilder till men detta är de bästa bilderna! :)

Nyhem var underbart! Helt fantastiskt! Det var skönt att komma hem men jag vet att jag snart komma borja sakna det igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0