Solnedgången sjöng sin egen sång

Jag har varit jättedålig på att uppdatera men det är för att jag har varit i Göteborg! Det har varit sjukt roligt och jag lovar att lägga upp massa bilder från dagarna! Men grejen är att imorron så åker jag hem till Emma för att klockan 5 på morgonen på fredag (OMG) åka till NYHEM!♥ Så jag måste träffa Maja innan jag åker för jag kommer sakna henne jättemycket! ♥♥
Så jag kommer inte uppdatera mellan 17 - 26 Juni.

Jag saknar sönder Nyhem! Är så sjukt glad att jag ska dit snart snart snart! ♥♥♥
Bilder från åren jag har varit på Nyhem!

Från 2009 från vänster Annie, Marlene, Emma, Christoffer(Emma och Saras bror), Jag och Sara♥

Failad hoppbild... xD

Sen kom 2010♥

Fråga mig inte vad de gör xD

Kortspel♥

Lovsång♥

Vänner♥

Mer vänner, hahahah♥

När vi åkte till Nyhem var det första gången jag åt Ben and Jerry's!

Det flesta bilderna tillhör Sara som du hittar HÄR


Kommentarer
Postat av: Emma

NYHEM!!!:D<3<3

Hahahaha, vem vet egentligen vad sis och jag gör på alla flummiga bilder vi delar XD Ingen, inte ens vi XD<3

2011-06-15 @ 23:57:30
Postat av: Sara

Haha, vi försöker klättra upp för ett träd! Ser du inte det?? ;)

2011-06-16 @ 21:58:37
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0