2009 återuppstod igår

Igår var det fredag och ingen vilken fredag som helst utanden sista vanliga skolfredagen innan skolavslutningen! Det är bara helt sjukt! Men i alla fall det var en rätt chilldag förutom att vi hade matteprov, för sista lektion så gjorde jag och Maja årets bästa chokladmousse!
Fatta gott det var! Vi är bara bäst, lilla misstolkare(tänker börja kalla dig det nu) ^^

Så här söööt var Maja när hon höll i vår fiiina chokladmousse!♥

Sen så blev det Joj avslutning, det var lite sorgligt men vi hade en rolig kväll tillsammans med massa lekar, utvärdering(...), snack och FIKA!

Sen blev det agapae som slutade i blackout för mig, haha ne skämta bara, pappa har lite konstiga videos på sin mobil och jag har massa konstiga minnen från när jag är ute oh springer på gatan utan skor, ligger på golvet och skrattar och äter sockervadd och kakor!
Jag hade i alla fall en väldigt väldigt rolig kväll! Kärlek till 4 Januari 2009 & 27 Maj 2011♥




Emelie Gydenius bilder (det var konstigt att skriva Emelie istället för Emma xD)


Kommentarer
Postat av: Emma Gydenius

Kärlek till alla galna minnen socker ger Joj! XD<3

2011-05-28 @ 12:41:41
Postat av: Emma

Btw gillade rubriken! Passar in!!! XD

2011-05-28 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0