Man behöver vänner, speciellt sånna man kan le med.

Denna helgen har spenderats med kyrkan!
På fredagen så blev det Joj och agape med det vanliga gänget! På agape så vi typ världens bästa dansfilm! Jag älskade den verkligen!
På lördagen så åkte jag, Milla, Emma och Amanda till Malmö och var med på tillsammans med massa underbara människor! Speciellt Osbyarna♥ Hoppas verkligen ni kan komma så att vi ses snart igen!

Bilder från fredagen som även först spenderades med Milla på McDonalds! Där vi träffade på Emma och hennes kompis Maddie :)

Sorry Milla men denna bilden är bara bäst!

Sen blev det Joj!



Här skulle jag försöka mig på ett danssteg vi gjorde för några år sen, men jag ser mest ut som en TARD!
Emma och hennes kompis Maddie ;)

Jag hade tyvärr inte med min kamera under tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0