The Day The Earth Stood Stilll

Och sen blev det lördag och vi väntade förväntansfullt på att jorden skulle gå under klockan 18.00 på kvällen! Men först stack jag och Gylte till nova, letade klänning åt henne och jag shoppade en tunntröja och ett par shorts! :)
Sen på kvällen så träffade vi Dani, vi kollade på en läskig skräck film och skrattade så vi grät! Älskar er mina juggar!^^♥


Första och sista är bilden är från när Gylte och jag satt på skoltaket och sen kom även Dani och därifrån gick vi hem till mig!
Väl hemma hos mig så tyckte Dani det skulle vara jätteroligt att leka med min kamera. Så måste bara lägga upp denna söta bild på en liten figur som jag för den delen har fått av Emma :)

Gylte målade mina naglar xD hahah, det kom lite utanför... Älskar dig iaf! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0