Vädret kunde inte bestämma sig!

Som jag skrev i inlägget under så var jag på tillsammans i Malmö! Där jag träffade massa roliga människor från Osby och Malmö och alla platser vi var från :)
Jag skrev också att jag inte hade haft med min kamera men jag hade med mig min mobil, inte lika bra bilder men bilder är det ändå!


Amanda, Emma och LuCas ^^

hihi, Emma somnade först på mig och sen på Amanda under ett seminarie, hehe, oups...♥



Och vädret var helt galet! Först var det helt fint oh soligt och sen började det regna jättemycket så vi sprang ut och hoppade runt och sen började ösa ner och sen blevd et fint igen på kvällen! :O Haha, det blev en lång mening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0