Allt blir inte som man tänkt sig men det är nog meningen med allt.

Igår var det fredag och jag träffade först en galen emma, sen kom Joj och andra galna människor inklusive mig.
Resten av kvällen var jag med Maja och Ida. Vi cyklade som galningar, åt good pizza, var en stund på boan och umgicks med Shahin, cyklade i stormen och sen hamnade vi på idas rum med massa mys, seriösa samtal och flummigheter!
Ni betyder så himla mycket bara det att jag kan vara mig själv med er. Hur jag vet att ni alltid kommer acceptera mig, vad jag än gör. Att ni alltid lyssnar och bryr er. Jag älskar er, massor massor massor!♥

Kommentarer
Postat av: idiz

JAG ÄLSKAR DIG, OCH JAG KOMMER ALLTID ALLTID ATT ACCEPTERA DIG FÖR DEN DU ÄR.

DU är värdefull och fin.

glöm ALDRIG det olvivia.

Du betyder massor för mig vännen <3

2011-11-27 @ 08:52:55
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0