Baby, you're a firework!

Det har varit en bra dag, Jag har mått riktigt bra faktiskt, kanske för att jag träffade underbara människor!
Efter skolan drog jag hem till Maja, vi gjorde kladdkaka och pluggade franska och vi var riktigt grymma! Tycker om oss ovh våra kladdkakor även om det inte alltid blir jättebra ;) 

Sen vid sex tiden drog jag in till stan och där träffade man fiinaste Ida, efter en promenad i letande på ett café som hade öppet sent så hamnade på gamla goda espresso house. Där satt vi länge och väl och pratade om allt som behövdes pratas om. Det var skönt och mysigt och jätteunderbart! Precis när jag kollar på klockan och inser att den är halv nio så ropar jag ut: Oj, vad mycket klockan är jag måste snart hem! Precis då burrar Idas mobil och hennes mamma skriver att det är dags för henne att komma hem! :O Läskigt!
Mysigt värre var det i alla fall, älskar dig min Ida, börjar tycka mer om juletiden nu♥

Kommentarer
Postat av: IDA

JAG ÄLSKAR DIG EN MASSA, DU FINA MÄNNISKA <3 <3

2011-11-29 @ 14:33:16
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0