"Gå din egen väg." Men låt mig då!

Visst är det konstigt att det redan är första advent. Jag glömde helt att nämna det på i det andra inlägget. För jag kan inte förstå det. Det ända jag tänker på idag är att det blåser helt sjukt och att stormen heter Berti eller något annat gammaldagsnamn som alla stomar får.
Det känns inte som om 2011 har funnits alls. Det bara flög förbi! Ett helt freaking år försvann framför mina ögon?

Men nu är det som det är och det är första advent... En höjdpunkt var att jag fick Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i adventspresent!!
Jag var i kyrkan och såg på när min dansgrupp dansade. Jag var på adventsfika hos waldecks. Jag var hos Maja och myste med snack om vad som hänt denna helgen.

Advent 2011 undarar om man kommer komma ihåg denna dagen om 10 år? Fast jag kommer knappt ihåg förra årets första advent så lycka till med det...

Kommentarer
Postat av: emmagency

sv: Glee betade jag igenom med två kompisar i sommarstugan i somras, men Grey's har jag faktiskt bara kikat på ibland. Kanske borde ge det en riktig chans!



Låter som en härlig första advent må jag säga.

2011-11-28 @ 11:28:40
URL: http://emmagency.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fast jag kommer ihåg förra advent (konfa-inskrivning) och många kommer att komma ihåg årets (med stormen Berit). Det är de där sakerna som är samma varje år som man glömmer bort. (:

2011-11-28 @ 12:59:41
URL: http://littlemissdreamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0