Allting rinner ur mina händer

Fredagen blev jätteunderbar.
Jag var först på Joj och vi hade en jättemysig genemskapsgång. Vi lekte med de småbarnen och de är så underbart sööta!

bild från i våras från Saras blogg!

Sen åkte jag hem till fiina Ida. Vi hade inte träffats på jättelänge så det var så roligt att träffa henne igen. Vi åt pizza och drack cola. Vi pratade om allt verkligen. Det är så skönt. Jag känner att jag kan berätta allt för dig. Älskar våra samtal. Du är så stark, så omtänksam, så vacker och så underbar.
Jag älskar dig, det får inte gå så här lång tid innan vi träffas igen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig SÅ.

2011-10-26 @ 07:29:24
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0