Fjärilsräddare.

Igår var en galen dag! Jag kom inte hem fören vid tolv och då hade jag hunnit jobba i sex timmar, fika ben&jerry's och chips med emma, varit på joj, haft den galnaste bilturen ever och sprungit massor i en mörk skog xD
Emma var totalt galen hela eftermiddagen/kvällen. Jag kunde knappt andas för att jag skrattade så mycket speciellt under bilresan! Sara körde, Emma satt längst fram, jag och Milla satt och vred oss av skratt och var jätteflummiga och min klasskompis Tor satt i mitten och såg livrädd ut. HAHAHA!  
Hade en AWSOME kväll!♥


Jag och galna Emma innan Joj!

Kommentarer
Postat av: haahahhahaa .D:D:D:D:D:d<3<3<3

HHAHAHAHAAHAHA JAG DÖR.

2011-10-29 @ 12:14:19
URL: http://idaaaaass.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahahahaha, sjuk kväll men så otroligt rolig var den!!!!! XD<3 Tycker ganska synd om Tor...XD

2011-10-30 @ 15:28:11
Postat av: Sara

Hjälp alltså.. Emelie var helt SJUK

2011-10-30 @ 21:17:58
URL: http://fromtheheartofsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0