Ibland måste man låta de gå.

Lördag träffa ida och maja i stan. Sitta på en parkbänk och prata, sitta på espresso house och fortsätta prata. Åka hem till shahin och se på friends with benefits med maja och shahin. Det var mysigt. Hela dagen var väldigt mysig♥

En väldigt nervös ida inför söndagen!

Shahin och Maja på maten i veckan ;)

Sen kom idag och jag steg upp tidigt! Klockan 9 var jag uppe ur sängen och fixade mig och begav mig med maja till nöbbelövskyrka. Där Ida skulle sjunga solo! O hon var så bra. Hon har en fantastisk känsla i sin röst som gjorde att jag satt där och rös♥
När mässan var över vid elva så stack jag och maja satte oss på fotbollsplanen och åt choklad och drack monster! Sen pratade vi massa om fiina och inte så fiina namn :P

Maja satt jättekonstigt med sina ben!

Imorgon är det prao så jag kommer finnas på bokhandeln Arken!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, okej, det där var faktiskt väääldigt konstig ställning på benen. Söt-Maja! <3

2011-10-24 @ 10:13:48
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: ida

<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-26 @ 07:29:57
Postat av: Marlene

oj, sa du praoa på arken! så kul :)

2011-10-27 @ 20:25:47
URL: http://acupofh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0