Jag antar att vi bara måste leva med det?

Idag ska jag träffa Ida, det var längesen sist. Har saknat henne.♥
Jag och Maja drack energidryck och åt choklad. Det behövdes.
Jag har hittat massa musik. För idag på eftermiddagen efter Maja så har jag varit hemma! Coolt va? Jag är typ aldrig hemma längre.

Jaag läser just nu Katarina von Bredows nya bok: Flyga högt! Det är Sverige bästa författarina!

Nu måste jag skynda mig! Jag ska vara på joj om en halvtimme ;)

Bara för att jag alltid blir så glad av detta skylten!

Kommentarer
Postat av: Frida

åhhh kom ihåg när vi läste syskonkärlek!!!

2011-10-21 @ 18:17:03
URL: http://caarebox.devote.se
Postat av: Anonym

lär dig svenska hihihihihihi

2011-10-22 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0