Kan du se mig? I så fall är du den första.

I fredags så hade jag en underbar kväll på agape och en jättemysig eftermiddag med emma, annika och milla!♥
Sen hade jag en jättemysigt, jätteroligt, jättegalen och jätteunderbar sova över kväll/natt. Och det var första gången! Vi var ute och snackade, skrattade och var bara allmänt galna xD
Sen på lördagen så plattade hon mitt hår och jag lockade hennes, vi var i ladan och sen åkte vi hem till shahin och var där till sent♥
Nu idag på söndagen så träffades vi och var på nova och vi firade även att vi har träffats varje dag i 1månad!
Jag hade en underbar helg med dig och hoppas vi kan sova över snart igen♥
Du är fiin min majsan.♥

Här kommer lite bilder från när vi har träffats nu i månaden :)





Bara för att vi ser precis lika konstiga ut på denna bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0