Göm mig i din talande tystnad.

Nu är jag hemma igen från mitt andra hem. Det är verkligen som mitt andra hem, jag har en egen säng, egna sovkläder, en egen tandborste, min egen teddy(a) och min egen mugg!
Det har varit så underbart mysigt dessa dagarna. Snackat en massa, myst i fönstret med tända ljus, druckit massor och massor med te, läst, läst i våra biblar, skrivit, kollat på film, lagat mat, gjort efterrätt, gått en fin promenad i solen och kört arga leken, HAHA!
Dessutom spenderade jag lördagen med sara och andré eftersom emma hade reunion med sina gamla klasskompisar. Det var också jättemysigt bara ligga i saras säng och snacka♥

Ville inte åka hem idag. Känner mig så ensam utan emma att dela rum med och pussel som ligger och nyser...♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig redan..!<3

2012-02-20 @ 23:24:53
Postat av: Ellen

Vilka fina bilder :)

Vad var det för bibelord är det du läste, som syns på bilderna? ^^

2012-02-23 @ 11:54:30
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0