Ingen sa att det skulle vara lätt. Men att det skulle vara så här svårt?

Att äntligen har fått sportlov är en underbar känsla! Jag tror alla är i behov av ett avbrott från världen. Men det är bitterljuvt för jag kommer inte träffa maja, ida, amanda eller shahin på väldigt länge... Dessutom måste jag säga hejdå till milla och annika ikväll Men sportlov är sportlov och vi alla kommer ha det awsoome!

Nu i eftermiddag träffade jag milla och emma och vi hade kul som vanligt. Skrattade, knasade oss och snackade. Åh, älskar oss! Jag vill verkligen göra alla de grejerna vi har sagt att vi ska göra även om ni två suger mest av alla jag känner på geografi och att ingen av er har lokalsinne!♥

Puss på er, galningar♥

Kommentarer
Postat av: Asse

ni är så söta mina knäppisar<3

2012-02-18 @ 12:22:36
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0