När stormen ropar på mig vågar jag inte ens öppna mina ögon.

Saker som gör mig glad:
- Fina sms
- Mysdagar
- Långa promenader
- Nattmat
- Leenden
- Solsken
- Sommar soluppgångar med vänner och massa snack
- Nattdop
- Regn, dagar då jag är trött
- Filmkvällar
- Nattprat om allt och inget
- Du
- Sommarlov
- Glee
- Spontana grejer
- Min brors skämt
- Bra månader
- Min nya säng
- Åska
- Choklad
- Dans
- Skrattanfall
- Att cykla så snabbt jag kan
- Att fika


Saker som får mig att må bra och bli alldeles varm inuti:
- Att gråta ut med en nära vän
- Kramar 
- Att skeda
- Samtal vid sjön
- Förbön
- Nyhem♥
- Att vara ensam
- Läsa en bra bok
- Sleepovers
- Mina vänner
- Min mamma
- Kärlek, all slags kärlek
- Gosiga djur
- Sommarlovet 2012
- 2008
- Te och popcorn
- Musik
- Att sitta i ditt fönster och skriva
- Skriva dagbok
- Gamla bilder av minnen man nästan glömt
- När en kille spelar musik och sjunger
- Fina citat


Saker jag blir galen på:
- Ödet
- Dåliga månader
- Den 9:e (förlåt emma och amanda som fyller år då)
- Tanken på att jag ska börjar gymnasiet
- 2011
- 2012
- Att jag är överkänslosam
- Min egen ilska
- Klumpen i magen
- Folk som inte vågar säga emot(för deras egen skull)
- Folk som håller sina känslor instängda(för deras egen skull)
- Att vara sjuk
- Dåliga händelser en redan dålig dag
- Läxor
- Mig
- För bra slut i böcker eftersom det aldrig är så i verkligheten
- När någon försöker bestämma över mig (och som inte är min mamma)
- Du
- Mens och allt som kommer med det
- När någon är väldigt glad på morgonen när jag precis har gått upp och säger "GODMORGON"
- Min rygg

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin bild på dej! Är det okej om jag lånar bilden?

Jag ska tipsa din gulliga blogg på min blogg! :)

2012-07-29 @ 12:27:00
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: veronika

Du är verkligen cool

2014-08-11 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0