Vissa nätter tror jag det är över men det är då jag inser att det bara är början.

Nu är jag tillbaka igen från 4 dagar fyllda med vänner, snack och skratt! Nu är sommarlovet igång!
I fredags så kom Ida och Sigrid hem till mig, vi gjorde tacos och gick en promenad som slutade med att vi satt på skolan och snackade massa gamla minnen och massa annat. Sen gick vi hem till mig och satt i min mammas dubbelsäng och pratade och pratade och pratade.
Ida sov över men Sigrid gick hem för hon var förkyld. Så jag och Ida hade en väldigt mysignatt tillsammans och sen väcktes vi av en liten cavalier halv åtta som slickade mig i ansiktet. Aww, lilla Nellie.
Vi hade en mysigmorgon tillsammans och Nellie som satt med oss :)
Det var mysigt och jag hoppas att vi kan göra det igen♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha nellie.....

2012-07-10 @ 20:21:50
URL: http://ffridapolhage.devote.se
Postat av: Sara

Nellie, fridas Nellie?

2012-07-10 @ 20:43:36
URL: http://andraugusti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0