Antingen lämnar jag dig, eller så vänder du om.

Torsdag, Det betyder sovmorgon. Det betyder ännu svårare att komma upp ur sängen. Men det betyder också skön dag.
Dagen blev 100 gånger bättre när vi efter första lektion fick våra efterlängtade klasströjor, foto på den kommer senare. Men jag kan säga att jag älskar den! Den är svart och jättemysigt och fiin!♥

Efter skolan stack jag in till stan och sorterade och rensade agape med två fiina människor, Sara och Asse. Vi poppade popcorn och rensade massa gamla också äckliga matvaror. Den äldsta var från 2004... Blä!
Sen så hade man utvecklingssamtal, för sista gången på gunnesboskolan.



Kommentarer
Postat av: Sara

Aww, tycker om bilden på mig o Asse! :)

2012-03-05 @ 15:52:05
URL: http://fromtheheartofsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0