Det är vi som dansar utan musik.

Ännu en vecka har gått. Det går så snabbt nu. Det är nästan läskigt...

På fredag eftermiddagen så träffade jag mina fiina vänner: Emma, Milla och Asse. Vi åt kladdkaka i mängder, snackade, åt popcorn och hade vattenkrig som slutade med att jag och asse var dyngsura! Det var helt sjukt, har aldrig blivit så blöt av våra inomhusvattenkrig!! x)

Igår så var jag på After Eight möte i kyrkan som jag går i: Pingstkyrkan i Lund. Det var hur bra som helst! Om ni någon gång har chansen att komma på ett sånt möte, gå, du kommermöta mycket otrolig personer och ha så himla roligt!

Efteråt satt vi,, jag, emma, milla, amanda, asse, ellen, sunne, brynte och johan,, i pelarsalen och åt Unnies berömda bullar, snackade, skrattade och flummade! Så roligt och mysigt!

tycker om såna här fredagar♥

En gång för längesen då vi hade ansiktsmaskkrig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade igår, en sjukt grym eftermiddag/kväll!!! :D<3

2012-03-10 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0