Vill du flyga måste du lita på dig själv.

Nu är det söndag igen. Jag har haft en underbar helg. Varit sådär barnsligt lycklig att jag inte riktigt vetat vart jag ska ta vägen.
På fredagen hade vi en mysig agapegång med snack, flumm och lekar. Sen stack emma, jag och milla till emma och klockan tolv började vi tona mitt hår(mörkt igen), det var det galnaste jag någonsin gjort. För klockan ett stod vi i duschen eller jag på knäna och emma och milla skölde mitt hår. Problemet var att det blev blött överallt! Jag blev dyngsur! Det som jag skulle sova i blev dyngsurt. Men jag har typ aldrig skrattat så mycket!

Sen blev det lördag och vi var ett stort gäng som drog till Tillsammans(tillsammans är en kristen konferens för alla pingstkyrkor i skåne). Jag, milla, emma, asse, amanda, sune och ellen hoppade på tåget till osby och sen var vi där hela dagen. Vi fick träffa vänner som vi inte sett på länge, vilket var mysigt!
På kvällen var det en konsert i osby kyrka med Sarah Kelly, en underbar amerikansk tjej som har gått igenom mycket i sitt liv. Hon talade om sitt liv och sjung sina underbara sånger. I slutet så sjöng vi lovsång tillsammans. Och det var totalt UNDERBART!
Efteråt var jag sådär fantastiskt lycklig♥ Vi sprang runt i osby och sjöng, skrattade och dansade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0