The first day of the real school (Tomorrow is the day!)

Ja, idag var den första riktiga dagen av skolan med både skolfoto och riktiga lektioner. Gick till tjugo i fyra så det var lite jobbigt eftersom det var första dagen men annars var det faktiskt helt okej :))
Men alla betyg skräcker tyo livet ur en, haha ;)

Jag säger även lycka till till alla som började gymnasiet idag :D och stort GRATTIS till massa av personer som fyller år idag men speciellt min bästa vän Hanna och hennes tvillingbror Jonathan som fyller 14 år 11 timmar innan mig, coolt va?! :D
(Jag fyller snart år!!)

Jag och Hanna i Österrike 2008 :))<33

Benjamin, Hanna, Jonathan och Jaag springer på sanddynerna i Danmark 2006

Benjamin och Jonathan i bergen i Österrike 2008

Grattis till alla (L)
Jag kan även säga att mitt internet suger just nu så det kanske inte alltid blir så mycket uppdatering..

Kommentarer
Postat av: Sara

bra jobbat med skolan ;) och tänk inte för mycket på betygen!! de betygen spelar absolut ingen roll när du väl kommit in på gymnasiet! :P

2010-08-18 @ 21:41:33
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: sofia

Grattis =)

2010-08-20 @ 22:04:31
URL: http://soofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0