En regnig dag

Okej, just nu regnar det och det kommer att fortsätta regna.
Det var visst bara en engångshändelse att det var vår dessa dagar. Så jag är lite nere, fast får träffa Emma idag så är glad glad! :))
Förresten har börjat äta godis nu så det är jag också glad för.

Åh, jag och mamma kollade på Extrema home makeover imorse. Det var det bästa avsnittet någonsin! Familjen Morrero var helt fantastisk!
Pappan Victor och 5 söner som hade blivit lämnad av sin mamma. Alla söner var mellan 14 och 19 och deras hus höll på att falla ihop. Pappan hade svårt att få ihop tillräckligt mycket pengar till mat till alla killarna och för att han jobbade så mycket så hade han fått 2 hjärtattacker!
Det var typ hemskt men deras kärlek var så stark så jag var helt gråtfärdig. Älskade avsnittet!

Nu ska jag sätta mig och läsa lite. Har typ 3 böcker att läsa över påsklovet, hah. Så jag måste läsa snabbt men noggrant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0