Mysig hemmakväll

Sitter nu hemma med familj, vi har precis ätit tacos och kollat på den underbara filmen "Facing the giants".
Nu sitter vi här med film nummer 2, The pink panter, som går på 4:an. Om ni skulle vilja se den ;)

Resten av familjen äter godis och choklad men jag som har godisförbud sitter och äter vindruvor fast jag dricker hallonsoda ;)
Jag skulle definitiv rekommendera att ha godisförbud, man får mindre finnar och man känner sig mycket hälsosammare. Fast jag saknar godis och choklad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man behöver inte ha godisförbud. Godis i små mängder istället för att vräka i sig fungerar också väldigt bra

2010-05-16 @ 16:39:40
Postat av: Jag själv, Olivia

Sv: Jag har inte sagt att man måste ha godisförbud och godis i små mängder är väl också bra. Men jag tycker att man känner sig hälsosammare. Det är allt ;)

2010-05-16 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0