Varför fick pappa detta på bild?

Som ni vet så var jag i Egypten i somras. Det var en av bästa semestrarna i hela mitt liv. Men vi kom inte bara hem med fina bilder eller bara fina minnen. Så här kommer bilder som pappa tog som kanske inte var det absolut finaste...

Nummer 1

Här skulle jag ta på mig mina solglasögon men pappa tog bilden liiite tidigare...

Nummer 2

Well, this is a weird picture. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara...

Nummer 3

Här nyser mamma :P

Nummer 4(sista bilden)...

...och den vill jag helst inte prata om... xD

Det var några konstiga bilder från veckan i Egypten. Kan rekommendera alla att åka dit, även om man kan få magsjuka(som vi fick) fast det var värt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0