You used to light up my day...

Jag önskar att himlen alltid var blå.
Jag önskar att mitt rum alltid var städat.
Jag önskar att sommaren alltid var varm.
Jag önskar att böcker alltid var bra.
Jag önskar att fler kunde rita.
Jag önskar att mitt hår alltid var fint.
Jag önskar att vi kunde dansa på en äng.
Jag önskar att alla kosor kunde vara svart-vita.
Jag önskar att min tro alltid var enkel.
Jag önskar att jag kunde välja de rätta vägarna.
Jag önskar att hon kunde le mer.
Jag önskar att han kunde komma.
Jag önskar att jag kunde vara mindre avundsjuk.
Jag önskar att jag kunde läsa mer.
Jag önskar att vi alltid kommer vara vänner.
Jag önskar att du kommer komma tillbaka med ditt leende, ditt skratt, dina historier, dina teckningar, dina danssteg.
Jag önskar att vi skulle kunna få fler minnen, fler somrar, fler skrattattacker, fler påhittade historier, fler tårar, fler danser, fler kramar...

Jag önskar så mycket men hur mycket gör man egentligen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0