There's a light. Theres a sun...

Jag älskar låten Shattered med Trading Yesterday och nyss var jag inne och kollade på en av mina favorit twilight bloggar, hehe. Jag vet lite töntigt men jag tycker om uppdateringen man får därifrån ;)
Jag brukar bara hoppa över alla FanMade trailer och låtar och sånt men denna gången fastnade blicken på en FanMade låt. Den var verkligen jättebra, jag älskar hur denna personen har lag in precis rätt in bilder på rätt rad.

Låten var då Shattered med Trading Yesterday och min favorit rad i hela låten är "There's a light, ther's a sun taking all shattered once" och precis kommer min favorit Jacob in och bara skinner. Älskar honom! Sjukligt snygg.. 

Här kommer den i alla fall:

Här såg jag den först ;) kolla sidan den är bra!

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Fett nice video! (:

Sv; werewolves for life<3

2010-10-17 @ 22:04:11
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0