Du låter som ett spädbarn med kollik..

...Så sa Andreas till Malin igår kväll klockan åttan, live i Idol. Vilket gjorde Malin, Peter och antagligen flera arga ;)
Jag tyckte bara det var sjukt synd om det men det var verkligen sjukt dåligt. Man kunde inte höra vad hon sjöng inte ens vilken låt det var, det vara bara massa blurr och toner.
Inte bra. Stackars tjej.
Jag satt framför Idol med en Ben and Jerry's och njöt av att inte vara henne.
Men en av mina favoriter, Jay, gick vidare. Det var hans audtition som jag la upp :)

Nu sitter jag här och pluggar till franska provet som jag har i nästa vecka. Måste göra So:n också, vi fick typ massor i läxa och jag som inte ens var med på genomgången blev lite förvånad.
Som tur är har pappa varit reliogions lärare och mamma har pluggat religion, och dem har bott i Jerusalem så med Judendomen(som vi har nu) så är det skönt att jag har dem :)

Minnebild, från när femman när jag och gylte står utanför våran matsal ;)
(man kan se att det är från femman för då höll vi alltid upp peace tecknet, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0