Frida och Jag

Efter skolan var det bara att springa hem, packa mina danskläder och sticka in till Lund. Där träffade min barndomskompis Frida :)
Vi tog en fika på espresso house och snackade om livet. Det kändes jätteskönt, för om jag ska vara ärlig så var jag lite nervös för att träffa henne. Vi har nämligen inte träffats på typ 2år, då ensamma vi har träffats via våra familjer men inte mer. Men nervositeten släppte så fort vi kom in på espresso house och vi bara satte oss ner och snackade i två timmar, utan något avbrott alls.
Jag ser henne fortfarande som en nära vän, för jag kunde verkligen snacka med henne. Det var som om vi aldrig hade varit ifrån varandra <3

Har saknat dig de senate åren <3
Så vi får träffas snart igen :)

Jag och Frida i början av vår vänskap. Vi är väl 7 och 8 år gamla :) <3


Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2010-09-25 @ 12:19:14
URL: http://www.fridaaas.devote.se
Postat av: Annie

Jag är glad att ni är kompisar igen!

2010-10-06 @ 14:22:54
URL: http://metrobloggen.se/trdays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0