Helgen med Emma var Skön!

Nu är snart helgen över.. Måndag imorron men jag har haft en jättemysig helg med min lilla Emma!
Filmer som Camp Rock 2 (första gången jag tycker en 2:a är bättre än en 1:a, för det var mer musik och dans i 2:an), Alice i Underlandet (den var mycket bättre än jag väntat mig och lite gullig så där;)) och 40min av Edward Scissorhands, kunde inte se hela för hennes DVD typ krånglade.

Så det blev mycket filmer och ta hand om lilla Simba(pumba) som inte alltid var så gullig xD Och jag träffade även Sara, eftersom Sara och Emma är systrar. Så det blev en mysig helg.

Dessutom en liten tur utomhus och plattning av mitt hår! Så nu är jag inte lockig längre ;)

Vi på tur i vida världen, haha :)<3

Varför man vill bo på landet...

Emma <3

Du och jag, tillsammans, mot världen <3

Kommentarer
Postat av: Emma

En helg med dig är precis vad man behöver lite då och då (gärna så ofta som möjligt(A)!<333

Du och jag, forever and always!<333

2010-09-19 @ 21:46:07
Postat av: Sara

HAha, big surprise, we're sisters (A).

Seriöst. Pumba... Hm.

2010-09-20 @ 06:07:01
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0