Snart är det fredag!

Om 6tim& 40min är det fredag! Då är det bara en skoldag mellan mig och Joj, det kommer antagligen bli annorlunda men jag längtar :))

Idag blir det bara lite plugg för jag orkar inte ett skit. Det känns som om jag pluggat nästan lika mycket denna veckan som jag gjorde på en hel termin förra året.. okej kanske inte riktigt så mycket(eller så pluggade jag väldigt lite i sjuan) mend et känns i alla fall som om jag pluggat livet ur mig och, jag vet att det bara blir värre ;)

Vår lägerskola närmar sig snart :D 22-23, wii! Och min namnsdag på söndag eller nästan min namnsdag vi firar då i alla fall. För ni som undrar heter jag Adelia i mellannamn men i almanackan står det Adela ^^

Men jag lever.
ir's going to be okej ;)

Från sista lägret i sexan när jag och Gylte vaknade klockan fyra och inte kunde somna om, och vid fem gick jag upp tog massa bilder underbara blev dem.
Jag älskar soluppgången, en ny dag föds <3
Fast att sedan paddla i 11km efter att ha sovit runt 2-4 timmar är inte kul..
Men jag älskade lägret i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: Haha okej ;)

jo det är bra förutom att jag är förkyld :P

2010-09-02 @ 18:12:36
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: Haha va gulligt :D ja det kommer bli kul med hamsterbebisar :)

2010-09-02 @ 19:50:01
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv:Jaa, absolut!! haha :) (Speciellt du som glömde känna på två personer i ledet XD)

2010-09-04 @ 16:15:19
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0