BARA FÖR ATT Dani inte ville att jag skulle bryta mitt mönster!

HAHAHA, du är söt min Serbski!<3<3

Men det var inte riktigt det inläget skulle handla om. Jag är insnöad på HUngerspelen och vilka de har castat till rollerna Peeta, Katniss och Gale. Här är i alla fall tre intervjuer med först Jennifer Lawrence(Katniss), sen Josh Hutcherson(Peeta) och tillsist Liam Hemsworth(Gale). Alla är i samma talkshow fast inte i samma program.  Men en grej jag märkte är att Josh är rätt kort och att Jennifer är lång.... Det tycker jag är ett problem. Men kolla in intervjuerna och se vad ni tycker ;)

Jennifer verkar i alla fall ha fötterna på jorden ;)

Josh är sjukt charmig och han är snyyyygg!

Liam har en Australiensk accent som inte jag visste om!

Kommentarer
Postat av: Danica

HAHAHA men du mst ha det så på varje inlägg ba för det! :D Love uuu <3

2011-04-13 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0