Jag vet jag var borta länge

Nu har gått en hel typ vecka sen jag bloggade här ;) Men det har hänt mycket denna helg!

Fredag:
Det blev en heldag med några underbara vänner! 20 hemma efter skolan. Hem till Emilia och göra goda men annorlunda pannkakor där satt vi och prata och skrattade, älskar det! Sen bar det av till festkväll på Agape med massa roliga lekar som höll på vad som kändes som hela natten ;) Men jag var hemma vid 12 så det blev verkligen en heldag borta.




Lördag!: Dagen var äntligen kommen! Dagen då vi skulle på Joj läger igen! Det har inte varit Joj läger sen sommaren 2009 så det var efterlängtat! :D
Vi hade det underbart! Lekar, dans, mys, underbar andakt, livsfarlig lek som ledde till skador och blåmärken och fantastisk gemenskap! Plus att vi bröt massa regler, UNDERBART!




Bild ett: Josefin, Emma och Sara gör en spindel!

Bild 2: Milla lägger sig på dem xD

Åh, trillaaaa

Liten pyyramiid!

Efter några timmars sömn så var det upp och vara med i Lilla gruppens dans där vi fick flumma runt och vifta med tygstycken! :D
Efter mötet så blev det mat och mer lekar och sen tog det slut :(<3
Hoppad det blir ett läger snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, den himla spindeln alltså... :P

2011-03-22 @ 18:55:18
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänk vi alla träffades fredag..sedan lördag...lördag natt och tillslut på söndag!!!:D Typ underbart!:D

Våra pannkakor var helt klart bäst ju :D

Haha, vår spindel var helt klart bäst ju XD vi klarade det typ en stund iallafall :D

Och er fina lilla pyramid!:D

Me like Jojis läger!:D<3

2011-03-22 @ 19:22:15
Postat av: emilia

åhhh!! det var så sjukt mysigt :D

haha jag gillar oxå spindeln och våra pannkakor !!!<3

2011-03-30 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0