Man kan önska så mycket

Idag var det en heldag i ladan. Men först åkte jag hem till maja och åt lunch. Det var mysigt och vi satt i hennes kök i två timmar och bara snackade innan vi kom på att det kanske var dags att dra till ladan. Så där var vi i nästan resten av tiden. För vi åkte hem till maja en gång också med shahin och elias för vi alla kände för att sova lite ;)

Nu har jag förresten sagt hejdå till maja(hon ska till bustapest och sen åker jag till london) och shahin (eftersom vi inte kommer ses innan jag åker för jag är uppbokad). Vilket faktiskt var sorgligt. Känns konstigt att vara ifrån de så länge!♥ 

Här är bilder från när jag och maja målade emil till en läskig sak eftersom det var halloweenfest i ladan!



Mitt och Majas mästerverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0