Jag antar att det är dags att släppa taget. Låta allt gå.

Lite senare på lördagen följde emma med mig hem och där mötte vi milla och sen hade vi en mysig kväll där vi snackade och hade kul.Sen vid tio tiden så åkte emma hem, vilket var synd att det blev så tidigt.

Men milla stannade så vi såg filmen The Beach med Leonardo Dicaprio och sen satte vi oss ute med filtar och kuddar och snackade om allting som det finns att prata om tills vi båda tappade ett ord. Vi kom inte på vad det hette! Så vi fick panik och satt i typ en kvart och tänkte på ordet och sen började vi prata om något annat. Men tillsist kom min mamma hem så vi frågade henne vad synonymen till oplanerat var och då sa hon spontan och vi blev så glada!
Har aldrig blivit så glad av att höra ett enda ord!

Vi kom på sen mitt i natten att hon aldrig har sovit över innan så det var roligt!♥

Nu inser jag att jag, milla och emma träffades tre dagar i rad och jag och milla träffades fyra dagar i rad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0