Så sträckte han upp sin hand ur vattnet som ett rop på hjälp.

På lördagen hämtades jag av emmas pappa och bror för att vi inte har någon bil. Ut skulle jag till emma för att träffa emma, milla och asse! Vi hade inte träffats sen Nyhem så det var sjukt roligt att träffas igen.
Vi satt hela kvällen och pratade och sen gick vi till en damm som ligger vid emma och stod där och var rädda för grodorna som lät(eller jag var rädd) tillslut somnade vi i emmas husvagn, vet inte riktigt när ;)
Jag vaknade av att husvagnen kokade av värme, jag flög upp till fönster, öppnade det och kastade hälften av min kropp ut ur husvagnen. Dagen var så himla fin. Så vi satte upp en liten badpool eller den var inte jätteliten alla fyra kunde sitta i den utan problem och vi hade fått plats med fler.
Sen solade vi och snackade, läste lite och badade.
Myyysigt!
Sen åkte milla och asse hem och jag stannade med hemma hos emma. Vi sorterade hennes bokhylla(YEY) och pratade och flummade massor! Sen natt blev det pratandes om böcker, hihi :)
Mina fina vänner som jag ska få träffa på fredag igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0