Sommaren jag förstod att jag aldrig skulle klara mig utan dig.

I förigår var jag med släkten på ett slott och firade mormor som fyller 79 år. Det blev en mysig dag med god mat och god glass efteråt! Om ni någon gång åker förbi Söderköping åk inom Smultronstället! Det är så värt det! Dessutom så fick jag prata i telefon med min bästavän och det gjorde min dag massa gånger bättre.
Det blev en bra dag allt som allt även fast jag var lite trött efter en vecka på Nyhem ;)


Mammas glass och min glass som hete Broadway: Med vaniljglass, brownieglass, en browniebit, varm fudge, minimarshmallows, grädde och krossade nötter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du och jag måste verkligen dit!!<3<3

2012-06-28 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0