Dansa. Pausa.

Valborg 2012, var den bästa valborgen jag haft hittills!♥
Vi var i Malmö i Immanuelskyrkan där vi åt två rätters middag, såg en ståuppkomiker, skrattade och snackade, var på ett God Time möte, gick till majbålet och sen såg vi en konsert som var i kyrkan där vi hoppade och dansade, sjöng och skrek till vi inte längre kunde få ut ett ord, andas eller stå upp! Jag skrattade så mycket att jag knappt kunde stå och var bara rent av helt lycklig.
Det var en sån underbar dag, tack till emma, emma, milla, asse, benjamin, sune, simon, frida, ellen, jonathan och anton som gjorde min dag fantastisk♥ Jag hoppas jag får massor av såna Valborgar!


Kommentarer
Postat av: Emma

ÄlskaÄlskaÄlska V12, verkligen bästa någonsin!<3<3

2012-05-01 @ 21:18:38
URL: http://letterseveryday.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0