Varje gång jag tror att jag har nått botten sjunker jag igen.

I fredags fick Maja hostattacker varannan minut för att vi skrattade så mycket. Vi körde rullstolshandboll, vilket visade sig vara den roligaste sporten som existerar. Vi satt i stadsparken en stund med fina klasskompisar. Sen gick jag och maja till stortorget och träffade fina emma och milla. Vi åt glass.
Sen satte vi oss på en pizzeria och hittade annika där. Vi körde "vem i rummet", det är en rolig lek. Sen försvann, maja, annika och emma och kvar var jag och milla. Vi gick till arken och köpte en avskedspresent till Sara. Därmötte Asse med pjokvän Tim upp oss!
Det blev joj som jag hängde med på och sen blev det agape. Vi lekte en lek som fick oss alla att springa runt och skrika. Tillslut sa vi hejdå till Sara och jag grät floder. Nu hoppas vi bara hon får bra uppe på Astrid Lindgrens värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0