2012, the end of the world

Såg 2012 förra helgen tillsammans med min familj. Tyckte faktiskt den var riktigt bra, trodde inte jag skulle tycka om den så mycket :))
Min mamma ville inte att min brorsa skulle se den men det gjorde vi i alla fall och det gick bra.
Rekommenderar den verkligen, en av det bästa katastrof filmerna jag sett. Åh, älskar katastrof filmer!

Sammanfattning från cdon.com
Mayaindianerna förutspådde för hundratals år sedan att jorden ska drabbas av stora naturkatastrofer och slutligen gå under år 2012. När de gamla sägnerna blir verklighet och människorna står inför världens ände kämpar Jackson Curtis inte bara för att rädda sin familj, utan hela mänskligheten. Det blir en omöjlig kamp mot klockan och hopplösa odds. Men Jackson vägrar ge upp trots att allt hopp verkar vara ute.



Kommentarer
Postat av: Sara

Bättre än the day after tomorrow?

2010-04-29 @ 19:42:56
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: Jag håller med dig, han ser bäst ut i Remember Me sen tycker jag Twilight :D

2010-04-29 @ 20:40:51
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0