Joj on tour again

I söndags var det dags igen, Joj, dansgruppen jag dansar, åkte till en ny kyrka i Skåne. Eslöv denna gång, väldigt roligt faktiskt :))
Det var en rätt liten kyrka men den var fylld av folk och dem uppskattade att vi kom.
Åh, jag älskar att dansa speciellt för nya personer :P


Från vänster: Emilia(Milla), Amanda, Klara, Emma bakom Astrid, hihi. Det var några av oss ;)

Man fick ge varandra lappar om hur man tyckte dem var :))

Lilla Amanda och Astrid och lilla får jag bara säga för att dem är kortare än mig och det är jag glad för. Älskar er i alla fall ni är sööta! <3

Kommentarer
Postat av: Asse

varför ser jag alltid knasig ut på alla bilder som du fottar? xp <3

2012-02-12 @ 23:15:03
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0