Mitt påsklov, eller en del av den

Tillbaka hos min älskade stad! :D
Jag vet jag har inte varit så aktiv´, men det är för att jag inte har haft något internet. Min morfar kopplade ur internet så ja.

Men nu har mina morföräldrar flyttat i alla fall och jag kommer verkligen sakna det stället men jag gillar deras nya lägenhet.
Men nu har jag väldigt ont i ryggen, så mycket jag har bärt.

Jag fick massa massa godis på påskafton känns som om der kommer räcka hela året, men sja snart ha godisförbud igen, tills Nyhem för på Nyhem kan man inte leva utan godis.
Okej ni som inte vet vad Nyhem är så är det en kristen "läger" vecka. Man kommer dit, bor i tält eller husvagn, och sen går man på möten av alla olika slag. Det finns något för alla åldrar. Jag åker dit med familjen Gydenius :) Man får stanna hur länge man vill, men som längst är det 8dagar.

Idag har jag i alla fall inte gjort typ någonting x) bara suttit och kollat på tv och suttit vid datorn.

sses snart eller nåt

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, Nyheeem! Längtar!:D

Men är det inte tio dagar? fre,lör och söndag + en vecka?;)<3

2010-04-06 @ 19:51:56
Postat av: Sv:

Svar på kommentar från Emma: Nepp, mån och tis också ;)= 12dagar

2010-04-07 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0