Trött och ledsen för min lilla bok

Det blev en lång dag i skolan, kom hem vid kvart i fyra. Jag, Jollan och Maja stannade för att fixa det sista med texten och skärmen till redovisningen.
Men vi satt mest och snackade och klippte ut bilder, haha.

Men jag är i alla fall helt sjukt trött. Jo, jag har ju läst Genom Dina Ögon och igår läste jag det sista 100 sidorna vilket gjorde att jag låg och läste till tjugo i tolv och sen kunde jag INTE somna för jag hade ju läst ut den!
Världens bästa bok, den slår Harry Potter, Twilight, Gömstället och Sandor slash Ida. Jag grät floder när den tog slut bara för att den tog slut!
Så jag somnade nog inte förren i alla fall vid halv 1. Oups! (a)

Åh, förresten det snöade igår :O Jag blev typ arg och vägrade inse att det snöade.
Vi vill inte ha tillbaka den här snön! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Gissar att boken var bra;)

2010-04-21 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0