Valborg i Södra Sandby

Idag är det Valborg och äntligen är veckan slut :))
Ska till Södra Sandby till Waldecks där även Milla och Frida kommer vara. Men jag vet inte om det kommer bli någon brasa för det har regnat hela dagen.
Så det kommer bli en skön kväll och sen imorron ska familjen till Lindbloms.
Det ser ut som att det kommer bli en lyckad helg tillsammans med mycket vänner :))

Åh Åh det som typ är bäst nu är att alla träd och blommor håller på att slå ut och att även om det regnar så är det varmt ute. Imorse var det typ 12 grader fast det var molnigt.

Blommor, jaa, jag älskar blommor <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet!:D Jag har gått och tittat på alla träden idag, och bara varit sådär vårglad!:D Och älskar älskar vårregn, det är så skönt och underbart!:p<33

2010-04-30 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0